Sarajevo Film Festival - Crveni tepih dovoljno veliki za svakoga: neprocjenjivo!
Ove godine, Sarajevo Film Festival obeležio je ne samo 30. godina postojanja već i desetogodišnjicu partnerstva sa našim klijentom, kompanijom Mastercard. Tom prilikom, naš tim je sproveo kampanju koja slavi deset godina podrške inovacijama, inkluziji i neprocenjivim iskustvima.
Organizovan je medijski događaj kom su prisustvovali predstavnici najrelevantnijih mass, lifestyle i biznis medija u Bosni i Hercegovini. Na događaju su se novinarima obratili Jelena Sretenović, direktorka za tržišta Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore, Jovan Marjanović, direktor Sarajevo Film Festivala, kao i Ioana Gorganeanu, direktorka komunikacija za tržište Jugoistočne Evrope u kompaniji Mastercard.
Za predstavnike medija iz Srbije organizovan je press trip, kako bi imali priliku da osete atmosferu crvenog tepiha i izveštavaju sa najvećeg filmskog festivala u ovom delu Evrope.
Kampanja je generisala 58 članaka i intervjua u medijima u Bosni i Hercegovini i Srbiji, dok je preko 40 njih bilo tokom trajanja samog festivala.
Ove godine sarajevski crveni tepih bio je dovoljno veliki za sve!