BPM Group - Kreiranje vizuelnog identiteta
Za klijenta BPM Group naš zadatak je bio kreiranje kompletnog vizuelnog identiteta “od nule”. Istraživanjem i analizom potreba klijenta, ciljne grupe, tržišta i konkurentske ponude došli smo do dragocenih uvida koji su trasirali put ka kreiranju ne samo modernog i upečatljivog rešenja za logo, već i razvoju brojnih brend elemenata koji će doprineti pamtljivosti i prepoznatljivosti klijenta na duge staze.
Kako bismo osigurali doslednost na svim “dodirnim tačkama” sa brendom, kreirali smo knjigu grafičkih standarda koja obuhvata najvažnije pojavne oblike brenda, među kojima su pažljivo odabrane boje, pattern, font familije i sl, koji se mogu primeniti na najrazličitijim medijima i materijalima - od vizit kartica, memoranduma i radnih uniformi do savremenih digitalnih formata, oglasnih rešenja i kompanijiskih vozila.
Sa ponosom možemo reći da je ovim projektom kreirana moderna brend estetika koja ne samo da odslikava vrednosti i aspiracije klijenta, već ostaje dosledna i funkcionalna, sa namerom da traje.