Galerija Podova - Strategija brenda i nastupa na društevnim mrežama
Analiza tržišta, ciljne grupe i kompanije otkrila je uvide koji su postali temelj naše strategije za Galeriju Podova. Od posmatranja i upitnika, do dubinskih intervjua sa pripadnicima ciljne grupe i zaposlenima u prodajnim objektima, kvalitativnim metodama istražili smo mnoge važne uglove percepcije brenda, ponašanja kupaca i poslovnih procesa. Brend strategija kreirana za Galeriju Podova nije samo rezultat ovih analiza, već je putokaz ka unapređenju iskustva kupaca, kako online tako i offline.
Iz brend strategije proistekla je i strategija nastupa na društvenim mrežama, uključujući novi vizuelni pravac, ton komunikacije i naprednije formate prilagođene kako samim društvenim mrežama, tako i ciljevima oglašavanja. Kroz kreativne koncepte koje smo osmislili, počev od ideje, slogana i vizuala, do njihove primene u okviru statičnih i animiranih formata, napravili smo važan iskorak od sadržaja koji “prekida” do sadržaja koji privlači pažnju i poziva na učešće.