Curaprox karavan
Sa ciljem edukacije stanovništva o značaju pravilnog održavanja oralne higijene, ali i promocije samog brenda i novih proizvoda u asortimanu, organizovali smo Curaprox karavan u pet gradova Srbije - Nišu, Kragujevcu, Čačku, Novom Sadu i Beogradu. Curaprox karavan je na zanimljiv i interaktivan način edukovao posetioce o adekvatnoj nezi zuba i desni, kroz korišćenje inovativnih rešenja kao i interaktivne aktivnosti na samom štandu.
Širenje Brand Awareness-a o karavanu postignuto je kroz digitalnu komunikaciju koja se odvijala u dve faze - kroz tizer fazu smo ciljnu grupu informisali o održavanju karavana, dok smo kroz fazu lokalizacije targetirali svaki pojedinačni grad odgovarajućom kreativom i pozivom na akciju. Curaprox karavan ispraćen je objavama na društvenim mrežama tokom samog događaja, a potom i kroz PR objave u medijima.
Karavan je obeležila i gerila komunikacija koja je imala za cilj privlačenje dodatne pažnje prolaznika u blizini lokacija na kojima je Curaprox karavan bio postavljen.