Zašto su Instagram Broadcast Channels sve popularniji među influenserima i kreatorima sadržaja?
U poslednje vreme većina korisnika Instagrama dobila je najmanje jedan poziv od strane omiljenog influesnera ili kreatora sadržaja da se priključi njegovom broadcast kanalu. Prihvatali ih ili ne, očekujte da će ovo u budućnosti biti sve češća pojava.
Zvezde Instagrama počele su sve češće da upotrebljavaju ovakve “grupne četove” ne samo da bi dobile povratnu informaciju od strane svojih pratilaca, već i da bi im se predstavile na malo drugačiji, manje “ulepšan”, a više realan način. Ovo znači da je na Instagramu ipak moguće ostati svoj, a to je ono što nam je verovatno svima nedostajalo. Upravo zato, Instagram Broadcast Channels služe kao odličan marketinški alat, a razloga za to je više.
Najpre, ovde je reč o direktnoj komunikaciji kroz koju je influenserima ili kreatorima sadržaja omogućeno da se još bolje povežu sa svojim pratiocima. Na taj način brzo i jednostavno dobijaju povratne informacije o svom sadržaju, idejama, možda i proizvodima ili uslugama, što je od ključnog značaja za njihov dalji rad i prisustvo na mrežama.
Budući da je na neki način reč o “zatvorenoj” formi, influenseri i kreatori su osnaženi da objavljuju mnogo iskrenije i realnije stvari, odnosno da dele sa svojim pratiocima kako njihov život zaista izgleda, otvoreno i autentično. Ovakav transparentni pristup za rezultat ima građenje poverenja što je, kada govorimo o marketingu i (ličnom) brendu, nezaobilazna stavka. Osim toga, bez obzira na to da li govorimo o ličnosti ili brendu, jaka i verna zajednica “sledbenika” veoma je važna za njihov uspeh i poziciju na tržištu.
Pratioci koji se priključuju ovakvim grupnim četovima automatski se percipiraju kao aktivniji, a samim tim i pogodniji za plasiranje određenih informacija, proizvoda, usluga. Ne moramo nužno da govorimo o direktnoj prodaji, ali, na kraju dana, sve je na neki način prodaja! Kao nagradu za vernost, influenseri i kreatori sadržaja mogu ponuditi ekskluzivni sadržaj, ponude, akcije, popuste... Šta god da je u njihovom opisu posla, a što će dodatno povećati engagement, a samim tim i potencijalnu prodaju.
Takođe, brendovi koji planiraju da sarađuju sa influenserima ili kreatorima sadržaja pre će odabrati upravo one koji uz sebe imaju jaku, odanu i angažovanu zajednicu jer ovakve “jake brojke” i njima garantuju uspeh u brand awareness kampanjama, a kasnije i samoj prodaji.
Sve u svemu, koliko god na prvi pogled delovali kao samo još jedna opcija za plasiranje sadržaja koju će, prirodno, neko voleti, a neko ne, Instagram Broadcast Channels zaista jesu odličan način da influenseri i kreatori sadržaja stvore i održe angažovanu, aktivnu i vernu zajednicu, te dobiju dragocene informacije i uvide koji će im pomoći da budu još uspešniji u poslu kojim se bave.
Tekst: Anja Petrović, Influencer Marketing & Community Manager, smartpoint adria