Zainteresovan/a sam za sledeće usluge…
Hvala što ste nas kontaktirali. Potrudićemo se da vam odgovorimo u što kraćem roku.
Ups! Nešto nije u redu prilikom slanja obrasca.

Zašto su brend karavani odlična aktivacija za vaš brend tokom leta i jeseni?

Zašto su brend karavani odlična aktivacija za vaš brend tokom leta i jeseni?

Koliko puta se desilo da vam, šetajući gradom, pažnju privuče neki brend karavan? Ili, možda još bolje pitanje - kako je izgledao brend karavan koji vam je zapao za oko u moru drugih (na nekom festivalu, recimo)?

Govoreći u okvirima BTL-a, jasno je da su brend karavani odličan način da privučete svoju ciljnu publiku i “ispričate” joj svoju brend priču, odnosno, u nekoj interesantnoj, interaktivnoj formi predstavite svoje proizvode ili usluge.

Ali, hajde da ovoj temi pristupimo malo detaljnije:

Brend karavani, najpre, povećavaju vidljivost vašeg brenda. S obzirom na to da možete da putujete sa lokacije na lokaciju, više ljudi će doći u kontakt sa vama, što za neke od njih možda ne bi bio slučaj da ste promociju svog brenda vršili na neki drugačiji način. Dakle, karavanom možete dopreti do sasvim različitih publika. Osim toga, kroz direktnu komunikaciju sa njima, ne samo da doprinosite vidljivosti i prepoznatljivosti vašeg brenda na lokalnom nivou, već podstičete i izgradnju poverenja, te jačeg odnosa na relaciji brend-korisnik.

Curaprox karavan

Svi koji se bave marketingom znaju da je direktna interakcija sa korisnicima od ključne važnosti za njihov odnos prema brendu, ali isto tako je važna i za sam brend. Kroz ovakve aktivacije, brendovi dolaze do značajnih (povratnih) informacija koje im pomažu da još više unaprede korisničko iskustvo, kao i samu ponudu proizvoda i usluga. Direktna komunikacija, ali i zanimljiva iskustva koja je moguće ostvariti kroz brend karavane, jačaju odnos korisnika i brenda što je win-win situacija za obe strane.

Uprkos drugim vidovima oglašavanja koji mogu da budu ultra zanimljivi i prijemčivi publici, brend karavani omogućavaju dublji oblik engagementa upravo zbog interaktivnih elemenata - igara, radionica, testimonijala i slično. Predstavljanje proizvoda ili usluga “u akciji” može biti mnogo ubedljivije i korisnije u odnosu na statične ili online reklame. Naravno, ovo će uvek zavisiti od vaših ciljeva.

Planet of Plants food truck

Još jedna prednost brend karavana je ta što je reč o formi koju je lako prilagoditi konkretnim marketinškim ciljevima, različitim lokacijama, pa i ciljnim grupama, tako da iz njih možete izvući najviše. Imate toliko prostora da budete kreativni! Takođe, ovakve brend aktivacije mogu pratiti i digitalne kampanje što znači da ćete daleko efikasnije iskoristiti svoj budžet.

Propratni efekat brend karavana jeste i privlačenje pažnje medija što će vašem brendu obezbediti dodatnu promociju i vidljivost. A, ukoliko govorimo i o drugim, možda manje očiglednim, prednostima ovakvih aktivacija onda definitivno treba spomenuti i svojevrsni team building kroz koji zaposleni koji učestvuju u celokupnoj organizaciji mogu razviti neke nove veštine, ali i dodatno se povezati sa svojim kolegama na veoma zanimljiv način.

Dijamant legendarni karavan

Smartpoint ima veliko iskustvo u organizaciji brend karavana u gradovima širom Srbije (Beograd, Novi Sad, Kragujevac, Čačak, Niš, Subotica) i to za najrazličitije brendove među kojima su Dijamant, Planet of Plants, Curaprox i mnogi drugi. Zato, rado ćemo vam pomoći da svoj brend predstavite i na ovakav, interesantan i interaktivan način koji će vaša ciljna grupa sigurno zapamtiti!

Za Marketing mrežu tekst napisala: Irena Ćurčić, BTL coordinator, smartpoint adria

Sarađujte sa nama!