Saveti za planiranje i organizaciju savršene novogodišnje korporativne proslave
Nova godina je vreme kada se sumiraju poslovni rezultati, postavljaju novi ciljevi i, naravno, organizuju proslave koje će ostati u sećanju vaših zaposlenih. Organizacija korporativne novogodišnje proslave nije samo pitanje dobre zabave - to je prilika da se ojača timski duh, nagrade zaposleni, ali takođe i impresioniraju partneri.
U ovom tekstu ću se osvrnuti na ključne aspekte organizacije uspešne novogodišnje korporativne proslave, uz korisne savete kako da vaš događaj bude nezaboravan. Za takav rezultat, a uz najmanje utrošenog vremena, predlažem da ovakvu vrstu organizacije prepustite usko stručnim event agencijama poput smartpoint-a, koja vam uz veliko iskustvo i na desetine organizovanih korporativnih događaja može olakšati proces planiranja i organizacije.
Definisanje ciljeva proslave
Prvi korak u organizaciji proslave je razumevanje svrhe događaja. Da li želite da zahvalite zaposlenima na uspešnoj godini, predstavite nove proizvode ili možda privučete nove klijente? Jasno definisani ciljevi pomoći će vam da prilagodite svaki detalj proslave.
Primer iz prakse: Jedna uspešna kompanija u IT sektoru organizovala je tematsku proslavu inspirisanu futurizmom, čime je ne samo obeležila tehnološke inovacije unutar firme već je i inspirisala zaposlene na nove ideje.
Izbor savršene lokacije
Lokacija proslave igra ključnu ulogu u stvaranju atmosfere. Prilikom odabira prostora, vodite računa o broju gostiju, tipu događaja, kao i o atmosferi koju želite da postignete. Da li je to elegantna večera u luksuznom restoranu ili možda opuštena zabava u urbanom okruženju?
Saveti:
- Ako planirate veliku proslavu, birajte prostore sa fleksibilnim rasporedom koji omogućava različite aktivnosti.
- Uvek proverite tehničku opremljenost prostora, kao i mogućnosti za dekoraciju prema temi proslave.
Inovativni pristup tematskim proslavama
Tematske proslave mogu podići celokupno iskustvo na viši nivo. Birajte teme koje su relevantne za vašu industriju ili koje oslikavaju vrednosti vaše kompanije. Klasične teme kao što su Gatsby stil, Hollywood glamur ili zimska bajka uvek su popularne, ali ne bojite se da eksperimentišete i realizujete i neku “out of the box” ideju.
Primer iz prakse: Za jednu veliku IT kompaniju organizovali smo novogodišnju proslavu sa temom 80-ih. Celo veče je bilo u znaku muzike, rekvizita, retro igrica/konzola kao i odeće iz ove epohe. Naišli smo na sjajan feedback zaposlenih pa je tako ova kompanija nastavila sa tematskim žurkama na kraju svake godine.
Personalizovani detalji
Ključ dobrog događaja leži u detaljima. Personalizovani elementi, kao što su pokloni za goste, posebna osvetljenja ili custom made kokteli, mogu ostaviti snažan utisak. Razmislite o tome kako možete integrisati identitet vaše kompanije u svaki aspekt proslave.
Zabavni sadržaji
Nijedna proslava nije potpuna bez zabavnih sadržaja. Pripremite program koji će zadovoljiti sve ukuse - od žive muzike, preko DJ-a, do interaktivnih igara ili nastupa stand-up komičara. Ključno je da program bude dinamičan, ali i da ostavi prostor za neformalno druženje.
Saveti:
- Organizujte nagradne igre sa simboličnim nagradama koje će animirati goste.
- Razmislite o postavljanju photo-booth-a sa tematskim rekvizitima za zabavne uspomene.
Angažovanje profesionalne agencije
Ako želite da proslava bude besprekorna, angažovanje profesionalne agencije može biti pravi izbor. Agencija može preuzeti sve aspekte organizacije, od izbora lokacije i dekoracije, do koordinacije samog događaja. Ovo će vam omogućiti da se vi i vaši zaposleni opustite i uživate u proslavi.
Još jedna prednost angažovanja profesionalne agencije jesu iskustvo i kontakti koji omogućavaju brže i efikasnije rešavanje potencijalnih izazova, kao i pristup ekskluzivnim ponudama i resursima.
Organizacija novogodišnje korporativne proslave je mnogo više od pukog planiranja događaja. To je prilika da se pokaže zahvalnost, motiviše tim i izgradi jača korporativna kultura. Uz pažljivo planiranje i kreativne ideje, vaša proslava može postati događaj o kom će se pričati cele godine.
Zato, bilo da se odlučite za elegantnu večeru ili tematsku zabavu, ključno je da svaki detalj reflektuje vrednosti i ciljeve vaše kompanije. Ne zaboravite da je ovo trenutak kada svi zaslužuju da se opuste i uživaju, dok mi kao agencija preuzimamo sve ostalo. Vi uživajte, mi se brinemo o svemu!
Za Marketing mreža magazin tekst napisao: Uroš Mitić, Event & Production Team Leader, smartpoint adria