Rasprodato za dva sata! Otvoren novi termin za TikTok biznis hub 18.04.
Sva mesta, za prvi u Srbiji – TikTok biznis hub u organizaciji Marketing mreže, a pod pokroviteljstvom agencije SmartPoint Adria, rasprodata su za manje od dva sata!
Zbog velikog interesovanja kolega, otvaramo novi termin! Drugi po redu TikTok biznis hub biće održan 18. aprila u Beogradu, i biće otvoren za sve zainteresovane kompanije, agencije, mala i srednja preduzeća i samostalne stručnjake.
TikTok je društvena mreža koja je doživela rapidan rast u popularnosti i broju korisnika. Kao najbrže rastuća društvena mreža u svetu, TikTok i dalje ostvaruje najveći godišnji rast u pogledu broja korisnika. Istraživanja pokazuju da u Srbiji čak četvrtina populacije ima otvoren TikTok nalog, a procenjuje se da ova platforma broji više od milion aktivnih korisnika mesečno, dok u regionu ta brojka prelazi tri miliona. Takođe, svaki treći korisnik interneta je i posetilac TikTok-a ili konzumira njegov sadržaj, bez obzira da li na njemu ima otvoren nalog ili ne.
"Vreme je pokazalo da TikTok nije prolazni trend, već društvena mreža čija popularnost i uticaj nastavljaju da rastu. Nema sumnje da TikTok postaje jedna od najčešće korišćenih i, među korisnicima, najrelevantnijih društvenih mreža na kojoj provode najviše svog vremena u odnosu na druge mreže, na kojoj traže savete, edukuju se, istražuju proizvode i usluge i donose odluke o kupovini. S druge strane, i dalje je mali procenat brendova u Srbiji koji su spremni da se upuste u TikTok avanturu. Kako bismo im pomogli da hrabro zakorače u svet TikTok-a, kreirali smo jedinstven biznis hub koji će im pomoći da uskoče u ovaj „brzi voz“ i osveže komunikaciju sa svojim ciljnim grupama", rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, i dodala da je ovo prva edukacija ovog tipa u Srbiji, ali i regionu.
Drugi po redu TikTok biznis hub namenjen je svim zainteresovanim kolegama iz agencija, kompanija, malih i srednjih preduzeća, kao i samostalnim stručnjacima.
Učesnici će kroz radionice, interaktivne prezentacije, studije slučaja, otvoreni dijalog sa influenserima dobiti odgovore, između ostalog, i na neka od sledećih pitanja – koje mogućnosti TikTok platforma nudi brendovima; kako kreirati TikTok strategiju i postaviti ciljeve; kako kreirati sadržaj koji će privući pažnju; kako unaprediti saradnju sa influenserima; kako "uskočiti" u brzi TikTok voz i izgraditi zajednicu; koji su najefikasniji modeli oglašavanja na ovoj društvenoj mreži.
Svoja znanja i iskustva podeliće marketing stručnjaci iz kompanija koje već grade svoje zajednice na TikTok-u, predstavnici agencija koji pomažu klijentima da kreiraju i sprovode TikTok strategije, ali i influenseri koji svakoga dana kreiraju sadržaje sa milionskim pregledima.
Svi učesnici će tokom biznis hub-a savladati znanja i veštine potrebne za otvaranje i vođenje TikTok naloga, a na poklon će dobiti i koristan eBook sa savetima za kreiranje stategija za ovu društvenu mrežu.
Za više informacija o učešću u TikTok biznis hub-u pišite na mejl hello@marketingmreza.rs
Prijave za prvi TikTok su zatvorene, ali smo otvorili novi termin 18. april za sve zainteresovane. Prijave su otvorene na linku OVDE.
Izvor: Marketing mreža