Korisnici provode 24% više vremena na Instagramu zahvaljujući Reels-ovima
Izgleda da smo najzad prihvatili "TikTok sa AliExpress-a"!
Kada je Instagram 2020. godine predstavio Reels, svoj "novi" format (namerno stavljamo navodnike jer nam je svima jasno odakle potiče ova ideja), mnogi nisu bilo oduševljeni, najviše zato što su odmah uočili da je reč o kopiji TikToka i želji Marka Zakerberga da "uhvati voz" i spreči migraciju svojih korisnika na novu, megapopularnu društvenu mrežu. Sa jedne strane, ne možemo da ga krivimo, ali sa druge, zar zaista ne postoji način da Meta nekako ostane verna sebi, bez da pokušava da u sebe integriše baš sve što je u datom trenutku popularno?
Bilo kako bilo, "lejm verzija TikToka" na kraju je, očigledno, i više nego prihvaćena, budući da statistika pokazuje da je vreme koje korisnici provode na Instagramu od tog trenutka poraslo za čak 24%. Pored toga, porastao je i engagement, a samim tim i Zakerbergovi prihodi.
Kako su povodom ovih rezultata istakli u Meti, niko se nije zapravo bavio metrikom, ali su se prijatno iznenadili kada su uvideli da su korisnici ipak zavoleli Reels, odnosno, kratku formu videa.Uprkos tome što postoje brojni mimovi na temu "ono što je bilo popularno na TikToku pre mesec dana, tek sada je popularno na Reels-u", očigledno je da je i ovaj segment Instagrama dobio svoje fanove. Doduše, verovatno je reč o onima koji još uvek odbijaju da se priključe TikTok zajednici.Kako je došlo do toga?
Pre svega, stvar je upravo u Instagram zajednici - ne samo da smo počeli da viđamo najrazličitije, zanimljive Reels-ove koje su naši prijatelji delili, već su i oni sami počeli da ih snimaju. Mic po mic, počeli smo da budemo izloženi videima i bez da smo primetili - počeli smo sve više da ih gledamo, lajkujemo i dalje delimo.
A, pored ovog, da kažemo, društvenog dela, deo zasluga preuzima i veštačka inteligencija koja nastoji da nam prikaže baš ono što nam se dopada, što nas zanima i sa čim interreagujemo.
Sve u svemu, bez obzira na to na kojoj platformi pratite ovakav sadržaj, jasno je da je kratka forma videa trend koji je tu da ostane i koji će, kako vreme bude prolazilo, zauzimati još više i više prostora kako na društvenim mrežama, tako i u našoj svakodnevici.
Izvor: Mashable
Foto: Canva