Kako smo od Yuga napravili Mercedesa za 6 meseci i osvojili IAB MIXX nagradu za TikTok
Još jedna nagrada za najbolji TikTok projekat je naša - policu u našoj kancelariji više ne krasi samo Kaktus, već i IAB MIXX statua!
Za “najtežu nagradu” na prestižnom, međunarodno priznatom takmičenju za digitalne kampanje i projekte u Srbiji, prijavili smo se sa projektom "Polovni Automobili" na TikTok-u (@polovnjaci) koji je ciljao na pozicioniranje brenda među muškarcima od 20 do 40 godina, koji su entuzijasti u pogledu automobilizma i tehnologije.
S obzirom na to da smo uočili promenu u konzumaciji sadržaja kod ciljne grupe, koja sve više preferira kratke video formate, ključni izazov za nas bio je transformisanje percepcije brenda kako bi se oslobodio tradicionalnih, zastarelih etiketa i postao prepoznat kao dinamičan i prilagodljiv modernim trendovima.
Ali, pažljivo osmišljenom strategijom, uspeli smo da brend “Polovni Automobili” osvežimo i revitalizujemo, što je privuklo veću pažnju i angažman na TikToku.
Ključ je bilo kreiranje serije videa koji kombinuju zabavu i edukaciju, čime smo uspeli ne samo da privučemo pažnju nove publike, već i da povećamo angažman i interakciju na ovoj i dalje brzo rastućoj i sve popularnijoj društvenoj platformi.
Kako smo realizovali našu ideju?
Godišnje istraživanje brenda “Polovni Automobili” otkrilo je da ih ciljna grupa percipira kao tradicionalan i manje moderan brend. Ovo ih je inspirisalo da se pridruže TikToku kako bi na autentičan način redefinisali svoj imidž. A, tu smo onda nastupili mi!
Egzekucija projekta podrazumevala je kreiranje tri tipa sadržaja i to: skečeve za privlačenje pažnje, edukativne video snimke za rešavanje specifičnih problema i kratke formate iz podkasta koji pozivaju na dodatno informisanje o automobilskoj industriji.
Ovaj pristup je brzo rezonovao sa našom ciljnom grupom, što nas je motivisalo da iste materijale implementiramo i na ostalim društvenim mrežama. Projekat se istakao kroz svoju sposobnost da inovira i prilagodi se trenutnim trendovima u komunikaciji.
A sada - (fantastični) rezultati!
Na TikToku, za 6 meseci ne samo da smo dostigli cifru od 20.000 pratilaca koja je bila postavljeni target, već smo je i premašili i sada se bližimo neverovatnih 50.000. Premašili smo 22 miliona pregleda i 500 hiljada engagementa.
Kada je reč o drugim društvenim mrežama, na Instagramu smo ostvarili 10 miliona pregleda, 200 hiljada engementa, 5.000 novih pratilaca. Na Facebooku smo ostvarili 12 miliona pregleda i 60 hiljada engagementa.
Ukupno, ostvarili smo 44 miliona pregleda, gotovo million engagementa i 45 hiljada novih pratilaca - potpuno organski iliti sa NULA budžeta uloženog u oglašavanje!
Ali, kako mi to često kažemo - kada volimo ono što radimo i kada klijent to podrži, onda su rezultati sigurni!
Pogledajte case “Polovnjaci: Od Yuga do Mercedesa za 6 meseci”: